رمان تخیلی

بهترین رمان های ایرانی را به علاوه ی رمان های خودم معرفی کرده . امیدوارم خوشتان بیاید . نظر یادتان نرود .

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سلام دوستان گلم

میدونین وقتی شروع به خوندن هری پاتر کردم مدام داشتم فکر میکردم چرا من نتونم یه رمان این شکلی بنویسم ؟ چرا من نتونم به معروفیت جی کی رولینگ بشم ؟

و به همین ترتیب شروع به نوشتن یه رمان جدید کردم که هنوز اسمی براش نذاشتم .. تو ایران هم اتفاق میوفته و این یه مزیته چون من هرچی رمان تخیلی ایرانی خوندم همگی یه حالت خارجکی دارن ووو....

.. خیلی بد نشده از نظر خودم .. تابستون میفتم دنبال کارهای چاپش ... شاید هم قبل ازاون براتون به صورت پستی بگذارم ... معلوم نیس .... خواستم فقط با شما درمیون بذارم .. راستی قول رکسانه و اسکندر رو داده بودم ... بد بختانه دوستم هنوز نخونده ببخشید ...

 





:: برچسب‌ها: رمان تخیلی , رمان های یگانه5 , رمان , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : زهرا فراست ( یگانه5 )
ت : شنبه 29 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی